Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.05.17. 20:50 Gozo67

Kutyafáradtan

Ez a mai nap jól elfárasztott. Kezdődött azzal, hogy tegnap este nem tudtam elaludni, mjad mikor sikerült 4 óra alvás után felébredtem. Ergo mint a mosott szar indultam útnak a családdal Bécsbe. Daninak sikerült egy-két dolgot venni, no és Éva is végre bevásárolhatott. Nekem már nem volt ilyen sikeres az út. Egy póló és egy papucs, no és a méreg jutott ma nekem. Hazafelé megint előjött a bal első index kontakthibája. Mikor nem, hanem akkor amikor hétfőn reggel 9-re viszem műszaki vizsgára. Vagyis nem biztos hogy viszem, mert ha addig nem sikerül megcsináltatni (mert az én kezem egyszerüen nem fér be az izzófogalalthoz...) akkor inkább el sem megyek, mert az bukás 10 ezerért.
No majd meglátjuk mi lesz. Hétfőn reggel még azért megpróbálom a Renault szervízben megcsináltatni, de már foglalatot cseréltetek ha belefér 9-ig.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr49474498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása