Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2017.06.03. 22:00 Gozo67

Windows XP Mode és az USB port esete

Mivel még használunk néhány olyan berendezést amelynek konfigurációs programja nem működik csak Windows XP-n vagy Windows 2000-en, így kénytelen voltam a Windows XP Mode-ot feltelepíteni a Windows 7 operációs rendszerrel működő notebookra. Ezek a programok soros porton keresztül csatlakoznak a berendezésekhez, így használnom kell egy soros-USB átalakítót. Driverét megtaláltam, és sikerült is a virtuális XP-re feltelepítenem. 

Ekkor kezdődött a probléma, ha abba az USB aljzatba dugtam az átalakítót, amelyet a Windows 7 esetében is használok, akkor az alábbi hibaüzenet jelent jeg mikor bedugtam az eszközt és engedélyezni próbáltem a virtuális gép ablakának felső részén található USB menüben.

img_20170603_214604.jpg

Tehát az XP felismerte az eszközt, kiírta, hogy ez egy USB Serial controller, ám használni nem lehetett. Hiába indítottam újra a gépet, az nem segített, így maradt a másik javaslat, másik USB port választása. A Lenovo X230-on három USB port található.

thinkpad-x230-laptop-pc-4-side-views-gallery-845x475.jpg

Az egyik aljzatban már biztosan nem működik az eszköz. Megpróbáltam a készülékház ugyanazon oldalán lévő portot, de itt sem jártam sikerrel. Viszont a másik oldalon lévő USB aljzattal sikerrel jártam. És hogy mi a titok nyitja? A három USB portból a baloldalon található két aljzat USB 3.0-ás, míg ahol működik az USB átalakító az USB 2.0-ás. A Microsoft nem implementálta az USB 3.0-át a Windows XP Mode virtuális gépben...

Szólj hozzá!

Címkék: Microsoft USB 3.0 Windows XP Mode Virtuális PC USB-soros átalakító


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr5712562173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása