Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2018.05.25. 07:39 Gozo67

Vidanet csatorna kiosztás 2018

Bár én magam nem vagyok a Vidanet kábelTV szolgáltató előfizetője, de apósoméknál ők vannak. Tegnap megkeresett az öreg, hogy eltünt sok csatorna a TV-ről, mi lehet a gond.

1203 ügyfélszolgálatot tárcsázva már a hívás elején hangbemondás közölte, hogy 2018 május 23-án éjszaka hálózatfejlesztési munkákat végeztek és ezért a készülékek újrahangolására van szükség. Nosza elkezdtem keresni a csatorna kiosztást és a hozzátartozó frekvenciákat tartalmazó táblázatot a neten. Nagy meglepetésemre sem a szolgáltató honlapján, sem máshol nem találtam. Ismét hívtam a 1203-at és most már megvártam, míg egy ügyintézővel tudtam beszélni. Ő közölte, hogy az éppen aktuális ÁSZF-ben megtalálom. Természetesen csak az analóg van benne a digitális nincs. Mikor ezt közöltem a hölggyel, azt válaszolta, hogy nem adhatják ki a frekvenciakiosztást, mert az időnként változik és egyébként is a többi szolgáltató sem közli ezt. A Digi közli, válaszoltam, de ez nem hatotta meg.

Szerencsére a Vidanet Facebook profilján hosszas magyarázkodás után sikerült elkérnem tőlük a táblázatot mely a győri kiosztást tartalmazza és amelyet most közkincsé teszek.

vidanet_jo.JPG

https://imgur.com/a/bz7Yvsm

2 komment

Címkék: vidanet csatorna kiosztás frekvencia kiosztás


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr2813999896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efi 2018.06.03. 20:48:35

Üdv.

És miért van a 2. oszlop duplázva?
süti beállítások módosítása