Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.05.08. 09:11 Gozo67

Lóti-futi

No itt vagyok ahogy ígértem.
Mai nap futkosással fog telni. Még szerencse hogy szabin vagyok. Elmegyek angolra, aztán rohanok hogy az autót felrakassam fékpadra, mert 14.-én viszem műszakira. Remélem minden rendben lesz, mert most nem terveztem beruházni. aztán még jó lenne készülni a holnapi Beágyazott programozás vizsgára is, mert ha nem sikerül legalább egy kettest összehoznom, akkor mit sem ért a beadott féléves feladatom.
És kéne foglalkozni a szakdolgozattal is, mert június elejéig kéne produkálnom pár oldalt abból is Raffai tanárnőnek. Majd valahogy csak meglesz, de szakirodalom az alkalmazás integráció témaköréből az nem sok van. Majd ha minden jól megy az enyém lesz az... Na jó ez csak vicc volt.

Szólj hozzá!

Címkék: autó szakdolgozat alkalmazás integráció


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr53459506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása