Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.05.09. 15:49 Gozo67

Bukta (de nem lekváros)

Ma nincs igazán jó napom...
Reggel megvágtak a beágyazott vizsgán. Nagyon nem szeretem az ilyen 60 perc alatt kalapálj össze egy programot jellegű vizsgákat. Jó munkához idő kell. Főleg nekem. Kicsit félre is értelmeztem a kért program leírását, túl bonyolultra vettem és eli ment az időm. Még így is majdnem sikerült befejeznem, de inditáskor mindig elszállt a wtk nullpointerexception-el. A legjobb hogy még most sem jöttem rá, hogy mi okozta,mert egy új projektet kezdve hasonló osztályokkal tökéletesen fut a program. Igaz itthon sem 60 perc alatt végeztem... De legalább sikerült megcsinálni.
Mindegy gyúrok rá tovább és egy hét múlva ismét megpróbálom.
Ma talán végre eltudok menni edzésre is. Jó lenne mert már eléggé zsibbad az agyam a sok maszlagtól.
Holnap meg kirándul a család. Irány az alcsútdobozi arborétum. A képek alapján amit a neten láttam szuper kis hely. Majd meglátjuk milyen lesz élőben.

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás alcsútdoboz arborétum beágyazott szoftverek


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr17461509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása