Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.12.19. 11:43 Gozo67

Cisco tanfolyam Budapesten

Az elmúlt napokban nem írtam, mert két hétig minden nap Budapestre kellett mennem a BMF-re, ahol egy Cisco routerek konfigurálást bemutató tanfolyamon vettünk részt.  Remek tanfolyam volt, sok ismeretet adott át az oktató. Fehér Gyula a BMF docense, de a Cisco számára is dolgozik, így minden részletre kiterjedő előadásai és a gyakorlat nagyon hasznos volt.

Mivel minden nap autóval mentem és jöttem, így egy kicsit tartottam a közelkedéstől. Egyedül a szerdai havazásos napon (pedig alig esett egy kis hó) volt problémás a közlekedés, de akkor is csak Budapetsen belül. Nagyon lelassult a forgalom.

Ha már a Rigó utca felé jártam (a Tavaszmező utcában volt az oktatás), gondoltam megpróbálom személyesen elhozni a nyelvvizsga bizonyítványomat, mert időben ki kell kérnem a diplomámat, hogy még az idén bemutathassam a cégnél. Hát ez nem egyszerű dolog. Először közölték, hogy elképzelhető, hogy év végéig sem kapom meg a nyelvvizsga bizonyítványomat. Viszont azt is mondták, hogy kiállítanak egy igazolást a sikeres nyelvvizsgáról. Gondoltam jó lesz az is, de nem. Az egyetem nem adja ki a hivatalos igazolásra a diplomát. Közben kiderült, hogy mégis postára adta az ITK a nyelvvizsga bizonyítványt. Meg is érkezett hét elejére. Sajnos csak csütörtökön tudtam bemenni a Felnőttképzési Központba, ahol a lányok közölték, hogy ilyenkor már senki nem dolgozik év végéig, így kevés a remény, hogy még az idén kitudják adni a diplomát, mert azt sem a rektor sem a vizsgabizottság elnöke nem írta alá! Nem értem miért, hisz a záróvizsgát sikeresen teljesítettem. Nyugodtan akkor aláírhatták volna és  most nem lenne ez a kálvária. Szerencsére az új ügyintéző hölgy igen segítőkész és kedves volt így másnap elvitte mindenhová aláiratni a diplomámat. Most arra várok, hogy belső postán visszaérkezzen a Felnőttképzéi Központba és átvehessem végre. Ezt jövő hét keddre ígérték, de van egy olyan gyanum, hogy megint közbejön valami.

Szólj hozzá!

Címkék: cisco diploma bmf széchenyi egyetem itk origó rigó utca


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr141608655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása