Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.05.07. 16:15 Gozo67

Minden kezdet nehéz (?)

Nem is olyan nehéz...
Gondoltam egyet és létrehoztam ezt a blogot. No jó, igazán bevallhatom, hogy Siz barátomtól (siz512.blog.hu)kaptam hozzá kedvet.
Tényleg egyszerű, így rácáfoltam az ismert mondásra.
Hogy mit fogok írni ide? Azt majd a jövő eldönti. Minden esetre a lehetőség most már adott. Csak ne tessék lustának lenni!(mondja a belső énem...) Majd próbálok nem az lenni, no és időt szakítani erre a tevékenységre, mert abból van a legkevesebb.
Hogy miért?
Mert munka, tanulás, család (no nem ebben a sorrendben). Ez tölti ki az időm jó részét.
40 éves fejjel egyetemre járni munka mellett elég idő és energia rabló tevékenység, dehát én akartam hogy így legyen.
Akkor meg minek panaszkodom...

Szólj hozzá!

Címkék: blog siz


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr61458547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása