Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.01.15. 19:14 Gozo67

Fájdalmas péntek este

Tegnap este olyan dolog történt velem, ami az elmúlt 35 éva alatt, mióta kézilabdázom sosem. A szokásos péntek esti focin kiment a bokám. Felugrottam fejelni és amikor talajt értem volna, sajnos nem a talpamra érkeztem, hanem a bal cipőm külő élére. Azonnal éreztem, hogy baj van. Gyorsan bementem az öltözőbe, saját lábon, ami azért némi bizakodásra adott okot és elkezdtem jegelni a balláb fejem. ami érdekes, hogy nem a bokámnál duzzadt meg a lábfejem, hanem a lábfejem külső oldalán egy nagyobb diónyi méretben.

Haza is saját lábon mentem, bicegve, bár a csapattársak felajánlották, hogy hazavisznek vagy esetleg a baleseti sebészetre. Úgy gondoltam, hogy adok egy éjszakát magamnak, hátha javul a lábam állapota.

Éjjel folyamatosan jegeltem a sérült részt és reggelre a diónyi duzzanat szétterült a lábfejemen. Mivel ha ráálltam a bal lábamra a talpam és a sarkam fájt, úgy döntöttem nem vacakolok bemegyek a kórházba.

Bár felkészültem a hosszú várakozásra, kellemes meglepetésemre gyakorlatilag félóra alatt végeztem röntgennel együtt. Nos a lábfejemben erős szalaghúzódás és zúzódás keletkezett, de szerencsére nincs szükség sem műtétre sem gipszcsizmára.

Most pihentetni kell a lábam, felpolcolva és óránként jegelni a sérült részt. Ezenkívül kaptam egy Activon kenőcsöt, amivel napi háromszor kell bekennem a lábam.

Remélem segíteni fog az orvosi javaslat, mert nincs kedvem sokat kihagyni. Főleg úgy hogy hamarosan rendezik meg a senior országos bajnokságot.

Szólj hozzá!

Címkék: foci sérülés kézilabda activon


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr362586305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása