Utolsó kommentek

Gozo blogja

Hát ez lenne az első blogom.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.10.06. 17:59 Gozo67

Nokia PC Suite vs Java jar

Céges laptopomra is felraktam a Nokia PC Suite-ot annak idején. Nem sokat használtam, de ha pl. telefonos modem kapcsolatot kellett használnom, akkor a mobilon keresztül kellett megtennem és a Nokia 6120-hoz csak a Nokia PC Suite-al együtt lehetett drivert feltelepíteni. Csak később jöttek elő a problémák, amikor egy az Ericsson új mobil bázisállomásaihoz készült Java alapú programot, a SELMA-t kellet volna használnom. Az asztali PC-re simán felmásoltam és elindítottam, futott rendesen. De ugye az asztali PC-t nem vihetem magammal egy bázisállomásra, így felmásoltam a laptopomra is. itt kezdődtek a problémák. Nem akart elindulni a jar kiterjesztésű file. Egyik kollégám már találkozott ilyennel és mondta, hogy a Nokia PC Suite-ot szedjem le. Revo Uninstaller-el leszedtem, hogy írmagja se maradjon. Leszedtem a Nokia USB Cable Driver programot is, amit a PC Suite-al együtt települ fel. Ezt többször is eljátszottam minden eredmény nélkül.

Aztán kicsit utánaolvastam külföldi fórumokon a dolognak és ott javasoltak egy Nokia PC Suite Cleaner programot, valamint egy Jarfix nevű programot. Nosza letöltöttem és futtattam is őket. Először a Nokia PC Suite Cleaner leszedte az összes a PC Suite-al összefüggő programot (meglepetésemre még egy PC Connectivity program is hozzátartozik a PC Suite telepítéséhez) és bejegyzést a gépről, majd újraindította a laptopot és rákérdezett, hogy kívánom el letölteni a Nokia PC Suite legfrissebb verzióját. Dehogy akarom! Ezután jött a jarfix program futtatása. Ez a kis program helyreállítja a Nokia PC Suite által megmachinált jar fájlokat a gépre telepített Java-ban. Ezt is sikeresen futtatam és már nem maradt más hátra mint megpróbálni elindítani a SELMA-t

És sikerült!!!

Azóta már 4 kollégám gépéről szedtem le a Nokia dolgait ezzel módszerrel. Előtte egyikük sem tudta a SELMA-t futtatni, viszont utána mindegyikük.

Tanulság? Jól gondoljuk meg, hogy feltelepítjük-e a Nokia programjait számítógépünkre!

Szólj hozzá!

Címkék: java nokia pc suite ericsson jar nokia pc suite cleaner


A bejegyzés trackback címe:

https://gozo.blog.hu/api/trackback/id/tr483283219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása